Actualitat

Els equips prebenjamí i benjamí del Club Tennis Tarragona participen a la MiniCup del RCT Polo

Aquest cap de setmana, els equips prebenjamí i benjamí de l’escola de tennis del Club Tennis Tarragona van viure una jornada molt especial a la MiniCup, celebrada al Reial Club de Tennis Polo de Barcelona. L’experiència va combinar competició i diversió, oferint als joves tennistes una oportunitat única per créixer dins i fora de la pista.

L’equip benjamí masculí va destacar especialment, proclamant-se campió del torneig després d’una gran actuació col·lectiva. Aquest èxit és fruit del treball constant, la passió i el compromís de tots els que formen part de l’escola de tennis.

Des del club volem agrair la dedicació de jugadors, famílies i entrenadors, que fan possible aquests moments tan especials. Seguim apostant pel tennis formatiu com a base del futur esportiu.

FOTOS, AQUÍ!

T'apuntes a formar part
del club?